Profesjonalni Organizatorzy Kongresów (PCO)

Program rekomendowania Profesjonalnych Organizatorów Kongresów (PCO) przez Convention Bureau - Wrocław został uruchomiony w 2020 roku. 

System rekomendacji profesjonalnych organizatorów konferencji i kongresów (PCO) dotyczy firm, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które posiadają siedzibę lub oddział na terenie miasta Wrocław oraz są wyspecjalizowani w kompleksowej organizacji i obsłudze konferencji oraz kongresów w stolicy Dolnego Śląska.

System rekomendacji ma na celu stworzenie sprawdzonej bazy podmiotów, które specjalizują się w organizacji wydarzeń i poprzez posiadaną rekomendację będą stanowiły o jakości usług, co jest niezwykle ważne dla przyszłych organizatorów konferencji, kongresów i targów we Wrocławiu, szczególnie dla tych zza granicy.

Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały Rekomendację Profesjonalnego Organizatora Kongresów (PCO) - dziękujemy za wspólne budowanie konferencyjno-kongresowego wizerunku Wrocławia! 

Certyfikat na rok 2023-2024

Jesteśmy firmą działającą na rynku od 2007 roku. Niezbędne doświadczenie i zgrany Zespół pozwala nam organizować największe konferencji medyczne w kraju.

Doradzamy w wyborze miejsca, aranżujemy je, zapraszamy prelegentów, sprzęt i catering. Zajmujemy się także produkcją materiałów konferencyjnych i pomocniczych. Tworzymy scenariusze konferencji i dobieramy atrakcje, które najlepiej sprawdzają się w danym temacie.

W naszej bazie znajduje się szereg obiektów, z którymi współpracujemy na stałe. Na bieżąco monitorujemy zmiany w poszczególnych lokalizacjach, dzięki czemu przygotowanie oferty zajmuje mniej czasu i uwzględnia aktualne możliwości. Każda przygotowana przez nas oferta ma charakter obsługi kompleksowej.

Kontakt

Certyfikat na rok 2023-2024

Na rynku wydarzeń specjalnych funkcjonujemy już od prawie dwudziestu lat. W tym czasie mieliśmy przyjemność pracować dla wielu klientów, co dało nam możliwość wypracowania skutecznych narzędzi realizacji powierzonych zadań.

Zajmujemy się organizacją targów (w tym projektowaniem i budową stoisk), konferencji, kongresów, zjazdów, seminariów i spotkań biznesowych. Dostarczamy niezbędny sprzęt oraz zapewniamy profesjonalną obsługę.

Realizujemy wydarzenia specjalne, starając się aby było to skuteczne narzędzie do budowania wizerunku klienta w komunikacji nie tylko z otoczeniem (klientami, dostawcami), ale również z własnymi pracownikami.

Z przyjemnością pomożemy w realizacji uroczystej gali czy widowiskowej imprezy jubileuszowej. Mamy ogromne doświadczenie, które daje gwarancję, by takie wydarzenia na długo zapadły w pamięć Państwa Gości.

Kontakt


Certyfikat na lata 2024-2025

PowerEvents to tylko i aż agencja eventowa. Naszymi trzema podstawowymi wartościami są Doświadczenie, Jakość, Detal. Na przestrzeni kilkunastu lat naszej działalności zrealizowaliśmy blisko 1000 wydarzeń. Naszym konikiem są duże produkcje, gdzie możemy przygotować unikalne i dedykowane rozwiązania, zarówno w kwestii scenografii jak i całej koncepcji. Naszym obszarem działań w kwestii organizacji eventów są konferencje, pikniki firmowe, wyjazdy integracyjne, gale i jubileusze oraz imprezy tematyczne.

Idealnym dla nas modelem pracy z Klientem jest obustronna współpraca. Słuchamy potrzeb a następnie dobieramy odpowiednie narzędzia do osiągniecia tego efektu. Każdy projekt traktujemy indywidualnie i z takim samym zaangażowaniem, bez względu czy jest to wydarzenie dla 50 czy 5 000 osób. Dzięki temu osiągamy wyjątkowe wyniki w ilości nowych Klientów z jakimi nawiązujemy współpracę w każdym roku. W 2018 roku było ich aż 25 i taki sam wynik utrzymaliśmy na koniec roku 2019. Poprzez takie działania, znaleźliśmy się w raporcie Millward Brown w gronie 14 najlepszych agencji eventowych w Polsce za rok 2018.

Naszymi nadrzędnymi celami jest gwarancja bezpieczeństwa i spokoju, którą chcemy zapewnić każdej firmie i osobie powierzającej nam swoje wydarzenie. Organizacja eventu to bardzo duża dawka emocji jakie pojawiają się po obu stronach i bardzo ważne jest, żeby była to dawka tylko tych pozytywnych. Udaje nam się to osiągnąć dzięki współpracy tylko ze sprawdzonymi podwykonawcami, specjalizującymi się w swojej dziedzinie.

Kontakt


Certyfikat na lata 2024-2025

Kreujemy doświadczenia, emocje, przyszłość!

Jesteśmy zespołem profesjonalistów z ponad 10-letnim doświadczeniem, a pod szyldem Fabryki Wydarzeń działamy od 2018 roku.

Naszą misją jest zapewnienie kompleksowego wsparcia w zakresie realizacji usług eventowych, które rezonują z uczestnikami na poziomie osobistym, są spójne z wartościami naszych Klientów i budują silny wizerunek marki.

Realizujemy stacjonarne i hybrydowe eventy o charakterze biznesowym, integracyjnym, jak i spotkania odpowiadające celom z obszarów ESG, czy CSR.

Ciągle doskonalimy nasze umiejętności i podnosimy standardy branżowe, aby być prekursorem innowacyjnego podejścia do organizacji eventów.

Posiadamy platformę online do zarządzania eventami (Meepla), która pozwala na obsługę wydarzenia w jednym miejscu – od rejestracji uczestnika, aż po transmisję w sieci.

Do każdego projektu podchodzimy holistycznie. Począwszy od analizy potrzeb Klienta, poprzez stworzenie dedykowanej koncepcji kreatywnej, wdrożenie jej w życie oraz zapewnienie płynnego przebiegu wydarzenia.  


Certyfikat na lata 2024-2025

Argentum Event w branży działa już od 2009 roku. Liczba zorganizowanych przez nas imprez już dawno przekroczyła 1000. Jesteśmy sprawdzoną i profesjonalną agencją eventową, która zajmuje się kompleksową organizacją wydarzeń. Pomimo posiadanych przez nas własnych scenariuszy i propozycji imprez tematycznych, w pracy stawiamy przede wszystkim na dobro klienta. Jesteśmy elastyczni i dostosowujemy ofertę do konkretnych potrzeb i wymagań. Nasz zespół to profesjonaliści z pasją do tego zawodu. Posiadamy potrzebną wiedzę i doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju imprez, eventów, konferencji, dlatego nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Chętnie doradzamy i pomagamy na każdym etapie realizacji.


Niewątpliwie spośród innych agencji wyróżnia nas samowystarczalność. Posiadamy własne zaplecze logistyczne i sprzętowe. Ponadto nasza baza podwykonawców pęka w szwach, więc organizacja nawet najbardziej wymagającego eventu nie stanowi dla nas problemu.

Kontakt


Certyfikat na lata 2024-2025

Compani to event house o ogólnopolskim zasięgu. Pod ich okiem nie doświadczysz znudzonych, ziewających uczestników czekających na przerwę kawową. W zamian za to poczujesz, jak współpracuje się z ludźmi, którzy zarządzają kreatywnymi projektami i tworzą niezapomniane wydarzenia dla firm.

Compani organizują eventy zorientowane na experience uczestnika, prawdziwe emocje, autentyczną komunikację i bezpośrednie relacje. Nie ma tam miejsca na schemat copy-paste. Wyobraź sobie Disneyland, Igrzyska lub Coachellę dla sektora b2b - to właśnie oni je tworzą. Wyróżnia ich model biznesowy oparty na 2. segmentach: wydarzeniach biletowanych (dla blisko 1000 firm rocznie) oraz projektach enterprise, takich jak: konferencje i kongresy, wydarzenia masowe, celebracje, wszelkiego rodzaju eventy firmowe - dla ponad 50 podmiotów w roku. 

Działają kompleksowo - od koncepcji kreatywnej, przez produkcję, po realizację. Generują nieskończoną ilość twórczych rozwiązań, zorientowanych na efektywne osiągnięcie celów. Potrafią w experience marketing, employer branding i employee engagement, a ich dewiza to: 

 

Let's make people happy!

Let's make business happy!

... bo biznes to praca z ludźmi i dla ludzi. 

Kontakt