MADE FOR Restaurant ponownie we WROCŁAWIU - „Kulinarny spisek kryminalny” i „rock-and-roll’owa” włoska szefowa kuchni

Jak wykorzystać gastronomiczny boom, aby skutecznie zbudować swoją markę w kraju i zagranicą? O innowacyjnym i „rock-and-roll’owym” podejściu do biznesu opowie Isabella Potì, head chef i partner szybującej w branżowych rankingach, gwiazdkowej restauracji Bros’ we Włoszech. A to tylko jeden z punktów programu wyjątkowo innowacyjnej konferencji Made FOR Restaurant, której partnerem po raz pierwszy w tym roku jest miasto Wrocław.

24 czerwca br., po raz kolejny w gościnnych progach hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu, odbędzie się druga w tym roku edycja MADE FOR Restaurant. Temat przewodni konferencji, której inauguracja w Krakowie była dużym, regionalnym sukcesem, to „Innowacja w gastronomii: biznes czy prowokacja?”.

„Po krakowskiej edycji okazało się, że trafiliśmy w samo sedno potrzeb branży. Jakie nowości w tym roku? Mówimy o innowacjach, z którymi powinien być na bieżąco każdy restaurator. Zapraszamy ekspertów z zagranicy, mamy nowych parterów merytorycznych, którzy podnieśli poprzeczkę jakościową wykładów. Wprowadziliśmy warsztaty, o które dopominali się nasi uczestnicy, a na wieczór z szefem kuchni Piotrem Apanelem i jego gośćmi planujemy… To zdradzimy już wkrótce!” opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizator konferencji.

Merytoryczny „core”

Zupełnie nowym punktem programu konferencji będzie panel „Solutions FOR Restaurant”, w którym lokalni przedstawiciele sceny gastronomicznej opowiedzą o sukcesach, ale też porażkach. We Wrocławiu swoimi doświadczeniami podzielą się Stanisław Magdij (Bierhalle) – biznes, Anna Wałęsa (ART HOTEL) – marketing, Jolanta Jurkowlaniec (Dinette) – HR oraz Maciej Nowaczyk (La Maddalena/Mama Manousch) – sprzedaż.

NIESPODZIANKĄ wrocławskiej edycji będzie Isabella Potì, head chef i partner restauracji Bros’ we włoskim Lecce. Młoda, lecz odnosząca światowej skali sukcesy szefowa kuchni (The Best Chef Awards, Forbes’ 30 under 30) opowie o tym, jak prowadzić efektywny PR w czasach gastronomicznego boom-u. Restauracja Bros’ znana jest z brawurowego rozwoju i niestandardowej obecności w mediach społecznościowych, gdzie charakteryzuje się nowoczesnym i niecodziennym stylem przyciągając rzesze fanów. Skutkuje to sypiącymi się nagrodami.

Po raz pierwszy w programie pojawią się też warsztaty. Siłę social mediów i ich wpływ na współczesny odbiór kulinariów zaprezentują Agnieszka Szydziak i Monika Szeffler (Have a bite, Still Hungry). Maciej Piwko (Finebite) powie jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne, a Katarzyna Młynarczyk (Socjomania, Handelek) pokaże jakie korzyści przynosi współtworzenie biznesu wspólnie z pracownikami, wspólnikami i klientami .

Po sukcesie merytorycznym pierwszej edycji konferencji, niektórzy z naszych ekspertów rozwiną i zgłębią tematy poruszone podczas MADE FOR Restaurant w Krakowie.

Krzysztof Kaliciński z Green Caffè Nero i Akademii Leona Koźmińskiego pokaże nowe oblicze employer brandingu i powie dlaczego Wasz obecny system motywacyjny prawdopodobnie już nie działa. Temat grywalizacji poruszy Katarzyna Derdzińska z MADE Progress, przedstawiając sposoby na efektywną motywację. To, jak ważna przy stole jest integracja biznesowa pokaże Aleksandra Batko (Fore), opowiadając o kolacjach MADE Travel FOR Liebherr.

W użyteczny i technologiczny wymiar gastronomii wprowadzą Maciej Piwko (Finebite), Antoine Azais (GastroJob), Marcin Wajda (Winterhalter) i Daniel Kędzierski (FastTony), którzy za pomocą aplikacji ułatwiają życie restauratorom w zakresie pozyskiwania nowych klientów i nowych pracowników, zdalnej obsługi urządzeń oraz zautomatyzowanej obsługi kampanii marketingowych.

Dotkniemy też trendów naukowych, które już niedługo mogą radykalnie zmienić nasz dotychczasowy sposób myślenia o gastronomii. Jacek Pogorzelski (BlueFox, Skarby Serowara) zdradzi sekrety neuromarketingu, a Paweł Kałużny (GETT Academy) skupi się na gastrofizyce. O innowacjach w świecie win opowie Adam Drozdowski (Wine Direct), a w temat mocniejszych alkoholi i ich promocji w restauracji wprowadzi Tomasz Małek (Dom Wódki, The Roots Cocktail Bar).

O winach porozmawiamy również z Rafałem Wesołowskim (Winnice Wzgórz Trzebnickich), Katarzyną Obarą (OKWineBar) oraz Pawłem Andersem (WINESTONE, AccorHotels). Podczas debaty rozważymy czy wina naturalne, biodynamiczne, eko i wege to wymysł czy jednak “must have”.

W tym roku wsparcia merytorycznego konferencji udzielają Akademia Leona KoźmińskiegoGuest Experience Think Tank Academy oraz Instytut Kulinarny Transgourmet.

To najlepszy moment, by dołączyć do grona uczestników odbywającej się 24 czerwca we Wrocławiu konferencji MADE FOR Restaurant. Dla osób, które są zainteresowane zakupem większej puli biletów, przygotowaliśmy zniżkę w wysokości 30 proc. (powyżej 5 biletów).

PEŁEN PROGRAM, LISTA EKSPERTÓW ORAZ BILETY:

http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/wroclaw-06-2019-program-konferencji/ 

 

***

ORGANIZATOR

FOR Solutions

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA. FOR Solutions to parasolowa marka dla działań PR i marketing dotychczas prowadzonych pod flagą MADE.

To właśnie marketing i PR stanowią 80% pracy i 100% doświadczenia, które agencja wykorzystuje, pomagając budować swoim Klientom silne marki, tak firmowe, produktowe jak i osobiste. Wspólnie z Klientami z branży HORECA poszukiwane są wyróżniki definiujące ich działania jako innowacyjne i inspirujące branżę. Następnie są one opakowywane w przemyślane projekty komunikacji.

W swojej codziennej pracy agencja FOR buduje strategie marketingowe, zajmuje się działaniami PR, obmyśla niestandardowe wydarzenia, inicjuje spotkania i buduje relacje, które pozwalają Klientom rozwijać ich biznes. W tym celu stworzono MADE FOR Restaurant, cykl biznesowych spotkań, które będą rozwijane z jeszcze większą determinacją pod parasolem marki FOR.

FOR Solutions kładzie nacisk na integrację branży. Projektuje wydarzenia tak, by stwarzać przestrzeń do networkingu oraz wymiany doświadczeń i inspiracji. Dlaczego? Bo wg FOR Solutions HORECA to przede wszystkim ludzie. A agencja FOR to miejsce, gdzie wychodzi się poza granice standardowych działań marketingowych.

www.forsolutions.pl

***
PARTNER STRATEGICZNY

Miasto Wrocław

Wrocław – Miasto Spotkań. Tętniąca życiem stolica Dolnego Śląska obfituje w liczne wydarzenia kulturalne, biznesowe oraz naukowe. W 2016 roku ogłoszone Europejską Stolicą Kultury, a w 2018 nagrodzone tytułem European Best Destination. W 2019, zostając partnerem strategicznym konferencji MADE FOR Restaurant, Wrocław staje się też miastem spotkań kulinarnych, gdzie przedstawiciele branży gościnności spotkają się, aby wspólnie dyskutować, uczyć się i rozwijać wrocławską gastronomię.

***

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Akademia Leona Koźmińskiego

Niepubliczna szkoła wyższa o szerokim profilu biznesowym, posiadająca pełne uprawnienia akademickie. Oferuje studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie nauk ekonomicznych i humanistycznych, a także studia jednolite magisterskie w zakresie nauk prawnych. Ofertę kształcenia uzupełniają liczne studia podyplomowe, w tym programy MBA, oraz studia doktoranckie. Można odbyć tutaj także trzystopniowe studia wyższe w języku angielskim. Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia także studia podyplomowe „HORECA Menedżer”. Cel studiów to profesjonalne przygotowanie słuchaczy do pracy w obszarze HORECA, co przełoży się na zwiększenie konkurencyjności na rynku w tej branży.

Guest Experience Think Tank Academy

GETT Academy to projekt edukacyjny o innowacyjnym podejściu zrywającym z konwencją tradycyjnych metod nauczania, poprzez digitalizację procesów kształcenia. Twórcami programu są wybitne autorytety; sommelierzy, bariści, barmani i menadżerowie zarządzający gastronomią. Każdy z nich jest zarówno doświadczonym trenerem jak i czynnym praktykiem w swojej dziedzinie, mającym stały wkład w rozwój polskiej oraz międzynarodowej gastronomii. Zajęcia prowadzone są w różnorodnych przestrzeniach, dopasowanych do realizowanych tematów. Założenie, które wyróżnia GETT to kompleksowe podejście do kształcenia. Jako jedyni w Polsce, w formie kolektywu gromadzą osobistości, które przez wiele lat tworzyły najbardziej znane koncepcje edukacyjne, szkoły, szkolenia.

Instytut Kulinarny Transgourmet

Stworzony przez firmę Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet oraz Selgros Cash&Carry, Instytut Kulinarny Transgourmet to miejsce charakteryzujące się innowacyjnym wyposażeniem, w którym prowadzone są szkolenia dla klientów i pracowników sieci z zakresu znajomości produktów, nowych technik i trendów kulinarnych. To także miejsce spotkań czołówki polskich kucharzy: to tutaj Reprezentacja Narodowa Kucharzy Polski trenowała przed Kulinarnym Pucharem Świata w Luksemburgu, a polscy finaliści przygotowywali się do prestiżowego konkursu Les Chefs en Or. Na początku 2019 roku stanowisko Eksperta w Instytucie Kulinarnym objął Bartosz Peter, Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy OSSKiC, dwukrotny zwycięzca Kulinarnego Pucharu Polski i medalista Kulinarnego Pucharu Świata.

***

PARTNER ORGANIZACYJNY

Double Tree by Hilton Wrocław

*** 

PARTNERZY BIZNESOWI

Aviko, Chopin Vodka, Dajar Horeca, Dilmah, Illy, Kruszwica, Liebherr, mProfi, Muzeum Wódki, Purena, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, TransGourmet, Warsaw Spirits Festival, Wine Direct, Winterhalter, Valrhona, Żywiec Zdrój

***

PARTNERZY MEDIALNI

FOOD & FRIENDS, Interia, Smaker

FOR Talks, Have a Bite, Klub Szefów Kuchni, NewsGastro, Papaja.pl, Poradnik Przedsiębiorcy, Poradnik Pracownika, Poradnik Restauratora, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego, Restaurant Week, Szef Kuchni, The Best Chef, Convention Bureau Wrocław, GastroWiedza.pl, Cena Biznesu, Alterweb


***

MADE FOR RESTAURANT

MADE FOR RESTAURANT to Biznesowa Platforma rozwoju dla liderów i decydentów  branży gastronomicznej. To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Podczas wydarzeń MADE FOR Restaurant w ciągu jednego roku spotyka się około 1000 przedstawicieli biznesów gastro w całej Polsce. Celem spotkań jest profesjonalizacja branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników.

KONTAKT DLA MEDIÓW

Małgorzata Kowalińska

Koordynator ds. Komunikacji i Projektów HORECA

FOR Solutions | Agencja marketingu, PR oraz kreowania wydarzeń dla branży HORECA

E-mail: gk@forsolutions.pl

Tel. 668 340 201

Źródło: materiały prasowe organizatora

Dodano: 2019-05-29

Powrót