Wczoraj, w zabytkowych wnętrzach Zamku Topacz, odbyło się spotkanie podsumowujące projekt „Promocja turystyki biznesowej Dolnego Śląska”. W ramach projektu opracowano dokument zawierający listę 20 obiektów konferencyjno-kongresowych na Dolnym Śląsku, dostępny w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Spotkanie rozpoczęła Wiktoria Król-Cieciorowska, Wiceprezeska Convention Bureau Wrocław, witając wszystkich zgromadzonych gości. Ze strony gospodarza wydarzenia uczestników powitała Magdalena Żyszczyńska, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Zamku Topacz, a z ramienia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego – Magdalena Piasecka, Przewodnicząca Komisji Rozwoju Turystyki, Rekreacji i Sportu. Ze strony Miasta Wrocław gości powitał Radosław Michalski, Szef Departamentu Marki Miasta Wrocław.
Po oficjalnym powitaniu, Agnieszka Szymerowska, Dyrektorka Biura SKKP, wygłosiła prelekcję dotyczącą potencjału turystyki biznesowej w regionie. Następnie, Wiktoria Król-Cieciorowska, Wiceprezeska Convention Bureau Wrocław, zaprezentowała premierowo dokument, poprzedzając jego prezentację krótkim wprowadzeniem na temat: idei projektu, oceny obecnej sytuacji rynkowej branży MICE na Dolnym Śląsku, założeń projektu, procesu tworzenia dokumentu, kryteriów wyboru obiektów, a także napotkanych trudności i osiągniętych sukcesów.
Po części oficjalnej uczestnicy mieli okazję do networkingu oraz zwiedzania Zamku Topacz, w tym znajdującego się na jego terenie Muzeum Motoryzacji.
Dokumenty są już dostępne do pobrania w obu wersjach językowych poniżej:
Dziękujemy wszystkim za obecność i zaangażowanie w rozwój turystyki biznesowej na Dolnym Śląsku.
Projekt dofinansowano ze środków budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.